Pikkujoulut juhlittiin Sahanlahdessa. Jäseniä palkittiin. Kuvia löytyy Kuvia-valikosta.

28.11.2016

Seuran pikkujouluja vietettiin Puumalan Sahanlahdessa 25.-27.11. noin viidenkymmenen jäsenen voimalla. Ruokailun ja tanssien lisäksi ohjelmassa oli saunomista sekä jo perinteeksi muodostunut joukkueiden välinen rastitehtävärata. Radan järjestelyistä vastasi hienosti Tuurin ja Santa Monican miehistöt. Kiitokset heille kivasta aktiviteetista.

Pikkujoulun yhteydessä palkittiin ansioituneita jäseniä.

Vuoden Ripsiläisenä palkittiin Ilkka Rytkönen. Ilkka voitti hopeaa moottoriveneiden O350-luokan maailmanmestaruuskilpailusissa Tsekissä.

Ansiomerkit jaettiin Kari ja Pia Santalalle, Jussi ja Marja-Terttu Tiitiselle sekä Markku Heikkiselle.

Jukka Nikkilälle jaettiin matkapurjehduskilpailujen kiertopalkinto.

Juhlan yhteydessä julkistettiin kuvakilpailun tulokset ja arvottiin reseptejä lähettäneiden kesken tuotepalkinnot.