Matkapurjehduskilpailu tiivisti yhteistötä MPS:n kanssa

11.9.2016

Synttärilahjaa lunastamassa
Testasimme Ristisaaren 9-korista frisbeegolfrataa.

Perinteinen Yövesi-matkapurjehduskilpailu purjehdittiin jo kolmatta kertaa reitillä Ristisaari-Korkia. Veneet kokoontuivat perjantai-iltana MPS:n tukikohtaan Ristisaareen. Seuraavan päivän kilpailua valmisteltiin saunan lauteilla ja grillikatoksessa. Lauantaiaamu alkoi frisbeegolf-kilpailulla ja kipparikokouksella, jossa myös jaettiin MPS:n edustajia kilpaileviin veneisiin. Kuusi rohkeaa moottoriveneilijää toimi kisaveneissä varsin nopeasti oppivana miehistönä.

Reitti lähti syväväylältä Ristisaaren kohdalta ja kiersi Kirnusaaren vierassä olevan viitan, josta lasketeltiin spinaakkerilla Korkiaan.

Woodpecker oli purjehduskilpailun nopein ja samasta veneestä löytyivät myös parhaat frisbeen heittäjät.

Viikonlopun ohjelmaan kuului myös MPS:n RiPS:lle antaman 40 v -lahjan toimittaminen. Saimme venekuormallisen (tai oikeastaan kaksi vajaata kuormaa) halkoja. Suuret kiitokset Mikkelin Pursiseuralle!

tulokset Yövesi-matkapurjehduskilpailu

frisbeegolfin tulokset