SUP-laudat Korkiassa jäsenten käytettävissä!

29.5.2017

Ristiinan Pursiseuran jäsenten ja heidän vieraidensa käyttöön, Korkiaan on vuosikokouksen päätöksen mukaisesti hankittu kaksi SUP-lautaa. Laudat löytyvät saunarakennuksen takaa telineestä. Melat ja karkuremmit ovat saunan pukuhuoneessa.

Käyttöohjeita:

Karkuremmi on kiinni laudassa ja toinen pää kiinnitetään tarranauhalla nilkan ympärille. Remmi estää, että melojan pudotessa laudalta tuuli ei vie kevyttä lautaa melojan ulottumattomiin.

Käytäthän pelastusliivejä suppaillessasi! Harjoittele vedestä laudalle nousua lähellä rantaa.

Käsittele lautaa maissa liikutellessasi ja matalassa vedessä varoen. Peräevä voi rikkoutua helposti.

Pidemmälle ulottuvat suppailuretket suositellaan tehtäväksi turvallisuussyistä kaksin (lautoja on kaksi).

Käytön jälkeen puhdista lauta, palauta lauta, mela ja karkuremmi niille osoitetuille paikoille.

Mökki-Isäntä