Pikkujoulut Järvisydämessä päättivät veneilykauden 2017

28.11.2017

Pikkujouujen yhteydessä palkittiin ansioituneita ripsiläisiä sekä jaettiin valokuvakilpailun palkinnot.

SPV:n kultainen seuratason ansiomerkki myönnettiin kunniamommodori Juha Muikulle aktiivisesta, pitkäaikaisesta toiminnasta seuran hyväksi.

Rips:n ansiomerkki numero 26 luovutettiin Lasse Lindströmille. Lasse on jäsenlehti Ripsauksen ulkoasun luoja ja taittaja sekä arvostettu matkapurjehtija.

RiPS:n ansiomerkki numero 27 luovutettiin Seppo Valtoselle. Seppo on toiminut useita vuosia satamamestarina ja ollut 6 vuotta hallituksessa. Edelleen aktiivisesti mukana seuran tapahtumissa.

RiPS:n ansiomerkki numero 28 luovutettiin Jukka Nikkilälle. Ansioitunut suurten vesien avomeripurjehtija on kehittänyt seuramme kilpapurjehdusta, toiminut kilpailunjärjestäjänä ja on itsekin aktiivinen kilpapurjehtija.

Vuoden Ripiläisinä palkittiin Nina ja Panu Kokko. Aktiiviset kilpapurjehtijat keräävät positiivisella asenteellaan erityisesti nuoria mukaan seuramme toimintaan. Saimaan ranking-mestarit 2016.

Pikkujoulujen ja valokuvakilpailun kuvia on Kuvia-valikossa.