Kaikille avoin jollaleiri Korkiassa 4-6.6. Tiedote ja ilmoittautumisohje

Jollaleiri

Korkiassa 4-6.6.2018

Järjestää Ristiinan Pursiseura ja Mikkelin Pursiseura

Perinteikäs Jollaleiri lähestyy ja nyt on kaikkien purjehduksesta ja veneilystä kiinnostuneiden nuorten aika ilmoittautua. Mukaan mahtuu 20 nuorta ilmoittautumisjärjestyksessä. Ikärajana on tänä vuonna 10 vuotta täyttävät ja sitä vanhemmat.

Leirillä opetellaan purjehduksen perusteita ja veneilytaitoja. Harjoitellaan solmuja ja vesiliikenteen perussääntöjä. Tutuksi tulevat purjeveneen eri osien nimitykset ja jollien rikaus. Totta kai leirillä myös uidaan, saunotaan ja leikitään.

Leiripaikka on Ristiinan Pursiseuran tukikohdassa Yövedellä Korkian saaressa. Leiriläiset majoittuvat aitassa, jossa on tytöille ja pojille omat huoneet. Lisäksi alueella on tilava ruokailukatos, uusi saunarakennus, päärakennus ja hyvä beach volley kenttä pelailuun.

Koulutusveneinä on Optimistijollat, Zoom-jollat sekä Vikla.

Ilmoittautumisohje ja lisätietoa täältä.