Valokuvakilpailu 2021

24.6.2021

Osallistu veneilykauden 2021 aikana otetulla kuvalla/kuvilla valokuvakisaan.

Ristiinan pursiseuran tiedotusjaosto julistaa jo perinteeksi muodostuneen valokuvakilpailun veneilykaudelle.

Kilpailun säännöt ovat seuraavat:

• Kilpailu on avoin RiPS:n jäsenille ja heidän perheilleen.
  • Kuva/kuvat on otettu veneilykauden 2021 aikana.​
  • Kuvat tulee olla itse kuvattuja eli kuvaajalla tulee olla kuviin täydet oikeudet.
  • Mikäli kuvissa esiintyy tunnistettavia henkilöitä, tulee kuvaajalla olla heidän suostumuksensa kuvien julkaisemiseen.
  • Kilpailuun voi osallistua vain digitaalisilla tiedostoilla.
  • Kuvankäsittely on sallittua.
  • Tiedotusjaostolla on oikeus julkaista kuvia Ripsaus-lehdessä ja seuran nettisivuilla.
  • Lähetä kuvat jpg-muodossa osoitteeseen: eija.immonen@eduvantaa.fi
  • Kirjoita sähköpostiin myös kuvan ottajan nimi, kuvauspaikka, kuvan ottoajankohta ja kuvan nimi.
  • Viimeinen lähetyspäivä on 31.10.2021.
  • Kilpailun raadissa toimivat tänä vuonna Ari Immonen, Anne Piiapari, Kari Santala ja Pia Santala. Muut tiedotusjaoston jäsenet voivat osallistua kilpailuun paitsi raatilaiset ja kuvien kokoaja Eija Immonen.
  • Parhaat palkitaan. Lisäksi kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan palkinto.
  • Voittajat julkistetaan seuran pikkujoulujen yhteydessä.

Kilpailuun toivotaan paljon erilaisia kuvia: Korkian kesää, tilannekuvia vene-elämästä, tapahtumia, ihmisiä, luontoa ja kaikkea mitä kesään kuuluukaan.

Tiedotusjaosto