Korkiassa voi maksaa vierailumakusun tai sähkömaksun kätevästi matkapuhelimella. MobilePay otetaan käyttöön.

7.4.2019

Korkiassa on otettu käyttöön MobilePay kännykkämaksumahdollisuus. Lataa puhelimeesi ilmainen MobilePay-sovellus ja voit maksaa vierailumaksun tai jäsenen sähkömaksun kätevästi ilman käteistä.

Maksutunnus Korkiassa on 77730. Tunnus ohjaa maksun seuran tilille. Viestikenttään kirjoitetaan veneen nimi ja kirjaintunnus, koskeeko maksu vierailumaksua "V" vai jäsenen sähkömaksua "S". Esimerkiksi "Tursas V" ja maksu on 10 € tai "Woodpecker S", maksu kahdelta vuorokaudelta 2 €.

Paikalla on selkeä ohje. Järjestelmää voimme hyödyntää myös rosvopaistimaksuissa.

Vastaava maksujärjestelmä on myös Savonlinnan-, Lappeenrannan- Kuopion- ja Leppävirran pursiseurojen tukikohdissa.