Kutsu Ristiinan Pursiseura ry:n vuosikokoukseen sunnuntaina 9.2.2020

7.1.2020

Ristiinan Pursiseura ry:n hallitus toivottaa kaikki jäsenet tervetulleeksi sääntömääräiseen vuosikokoukseen sunnuntaina 9.2.2020 klo 14.00.

Kokous pidetään Ravintola Saimaan kabinetissa Ristiinassa, osoite Brahentie 42. Käynti erillisestä ovesta takapihalta.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Virallinen kutsu ja esityslista löytyy täältä.

Vuosikokouksen päätöksen mukaisesti kokouskutsuun on lisätty erovuoroisten hallituksen jäsenten nimet. Vuosikokouksessa käsiteltävät toimintakertomus, toimintasuunnitelma ja tilit asetetaan nähtäville jäsensivuille noin viikkoa ennen kokousta.

Erovuoroisista hallituksen jäsenistä Kari Reponen ja Reijo Puonti ovat ilmoittaneet halukkuutensa jatkaa hallituksessa. Heikki Piipari ja Jukka Häkkinen ovat ilmoittaneet jättävänsä hallitustehtävät. Uusiksi jäseniksi eroavien tilalle ovat ehdolla ainakin Panu Kokko ja Mika Maczulskij. Hallitus toivottaa myös muut halukkaat mukaan kokoukseen ja ehdolle hallitukseen.