Tukikohtayhteistyö alkaa Kivenlahden venekerhon (KLV) kanssa

28.2.2020

Ristiinan Pursiseura ry. ja Kivenlahden Venekerho, Espoosta ovat solmineet sopimuksen kahdenvälisestä tukikohtayhteistyöstä seurojen välillä. Sopimus on saman kaltainen kuin Saimaan pursiseurojen yhteiskäyttösopimus.

Kivenlahden venekerholla on kaksi käyttöömme tulevaa saaripaikkaa Suomenlahdella. Upea laiturein, mökillä ja saunalla varustettu Bergelä Inkoossa ja nuotiopaikalla varustettu Stora Bredkär Kirkkonummella. Näissä voimme vierailla kun venematkamme suuuntautuvat merelle.

Vastavuoroisesti voimme saada vieraita Espoosta, kun KLV:n lipun alla purjehtivat venekunnat vierailevat Korkiassa. KLV:n pyöreässä lippulogossa on merimiessolmu sinisellä pohjalla. Toivotamme KLV:n venekunnat tervetulleiksi Korkiaan.

Seurojemme välillä on aikaisemminkin ollut yhteyksiä ja meillä on pitkään ollut yhteisiä jäseniä. Nyt yhteistyötä laajennetaan koskemaan koko jäsenistöä.