Vuosikokous pidettiin onnistuneesti etänä

9.2.2021

Ristiinan Pursiseuran sääntömääräinen vuosikokous pidettiin koronasta johtuen etäkokouksena sunnuntaina 7.2. Kokoukseen osallistui yli 20 jäsentä.

Kommodorina jatkaa Mika Muikku. Samoin seuraavalle kaksivuotiskaudelle hallituksessa jatkavat erovuorossa olleet Reijo Puonti, Pekka Valtonen ja Salme Häkkinen. Liittymis- ja vuosimaksut päätettiin pitää ennallaan.

Seuran jäsenmäärä on lievässä nousussa. Ensi kaudelle investoidaan Korkiaan defibilaattori ja pyritään uusimaan aittarakennuksen vesikatto.

Ristiinan Pursiseuran jollaleiri järjestetään yhdessä MPS:n kanssa Mikkelin pursiseuran purjehduskoulun jatkoksi.

Kivenlahden venekerhon eskaaderi Espoosta vierailee Korkiassa heinäkuun alussa, mikäli Saimaan kanavassa huviveneliikenne sallitaan.