Kyläniemi Runt DH2021 kilpailuun osallistui 20 venekuntaa. Ripsille menestystä

22.6.2021

Järjestyksessään toinen kahden hengen miehistöillä purjehdittava Kyläniemi Runt DH2021 kilpailu purjehdittiin helteisessä säässä 19.6. Kilpailuun osallistuneet 20 venekuntaa saivat nauttia helteen lisäksi vaihtelevista tuulista tuulihaarukan vaihdellessa nollasta kahdeksaan metriin.

Ristiinan Pursiseura saavutti loitstavan menestyksen. Mika ja Marku Muikku Woodpeckerilla voitti ison luokan. Kaksoisvoiton varmisti Panu Kokko ja Ville Rimpiläinen Inffanilla. Ripsin kolmoisvoiton pilasi Imatran purjehdusseuran Piika (Kimmo ja Anttoni hautamaa) ennen Jukka ja Olli Laitisen Didixiä.

Pienessä luokassa Pekka ja Kaisa Merelän Melody sijoittui neljänneksi. Palkintosijat meinuvät Lappeenrantaan ja Imatralle. 1. Fatmai, 2. Lady Alice ja kolmantena Adele.

Tulokset:

Raportti kilpailusta LrPS:n kotisivuilla.