Kauden päättäjäisiä vietettiin pikkujoulujen merkeissä. Juhlassa palkittiin ansioituneita jäseniä.

14.12.2021

Ristiinan Pursiseuran kauden päättäjäisiä ja pikkujouluja vietettiin Ristiinan Heimarissa 27.11. yli 50 jäsenen voimin. Ohjelmaan kuului kisailua, hyvää ruokaa, musiikkia ja tanssia. Lisäksi palkittiin ansioituneita jäseniä.

Pekka Valtonen palkittiin Suomen purjehdus ja veneilyn kultaisella seuramerkillä. Pronssiesella seuramerkillä palkittiin Kari Reponen, Mika Maczulskij, Jukka Laitinen ja Pasi Suhonen.

Ristiinan Pursiseuran lasiset ansiomerkit jaettiin Reijo Puonnille, Matti Pitkäselle, Outi Laitiselle, Jenni Häkkiselle, Ansii Muikulle, Sirpa Puonnille ja Mika Muikulle.

Vuoden ripsiläisenä palkittiin Fanni Paasikivi.

Tiedotusjaosto palkitsi kuvakisan parhaat. Palkinnot ottivat vastaan Markus Muikku ja Anu Kauranen.