Astuva Ukon Regatta on kilpailtu

28.5.2023

Astuvan Ukon Regatta kilpailtiin 27.5. Paikalla oli veneitä Ristiinasta, Mikkelistä ja Lappeenrannasta. Kilpailuun saatiin mukavasti myös seuramme omia veneitä.

Ison luokan voitti Panu Kokko miehistöineen Inffanilla. Pienessä luokassa voitto meni Lappeenrantaan Sakari Vennolle. Ari Immonen miehistöineen Suvisussulla tuli luokassa hienosti kolmanneksi, Jukka Nikkilä Allilla tuli neljänneksi, partiolaisten Katriina tuli Pekko Räsäsen ohjastamana viidenneksi, Eero Häkli kiidätti Sinosen kuudenneksi ja Saastamoisen Heikki kiiruhti Columba Livian sijalle 7.

Kilpailukausi jatkuu seuraavaksi kahden hengen miehistöillä purjehdittavalla Kyläniemi Runt DH-kisalla lauantaina 17.6. Kilpailun järjestävät yhteistyössä RiPS ja LrPS. Kilpailun sivut löytyvät osoitteesta: bit.ly/dhsaimaa23

Tulokset