Jäsenyys

JÄSENEKSI AIKOVALLE

Kiinnostaako pursiseuran jäsenyys?

Ristiinan pursiseuran jäseneksi voi päästä kuka tahansa pursiseuratoiminnasta kiinnostunut henkilö. RiPS on aktiivinen ja toimiva pursiseura, joka tarjoaa harrastusmahdollisuuden veneilystä kiinnostuneille. Varsinkin purjehdusjaosto tarjoaa myös nuorille mahdollisuuden päästä nauttimaan purjehduksen iloista seuran kevytvenekalustolla.

Seuran jäseniltä peritään liittyessä liittymismaksu sekä vuosittainen jäsenmaksu. Kulloinkin voimassa olevat maksut löydät hinnasto-sivultamme. Liittymismaksu on perhekohtainen, johon kuuluu myös alle 26 vuotiaat kotona asuvat lapset. Toistaiseksi emme peri liittymismaksua yksin liittyvältä, alle 21-vuotiaalta nuorelta. Lisäksi pääjäseneltä peritään Suomen Purjehdus-ja veneily:n vuosimaksu 12,5 €. Muille perheenjäsenille liiton jäsenyys on vapaaehtoinen. Katso Suomen Purjehdus- ja veneily -jäsenyyden edut täältä.

Voit tulostaa jäsenhakemuksen tästä.

Huomaa, että seuran kotisatama on hyvin täynnä ja että jäseneksi hyväksyminen ei välttämättä tarkoita laituripaikan löytymistä. Varsinkin yli 35-jalkaisten veneiden omistajien on syytä tarkistaa tilanne ensin satamakapteenilta, mikäli jäseneksi hakemisen taustalla on venepaikan saaminen jo seuraavaksi kaudeksi. Venepaikkojen vapautuessa niitä jaetaan ensisijaisesti seurassa jo pidempään jäseninä olleille ja venepaikkaa odottaneille jäsenille.