Katsastusjaosto

Katsastuspäällikkö: Pekka Valtonen, p. 040 5231 525
Jaoston jäsenet:  katsastajat

Veneiden turvakatsastuksista seurassa huolehtii katsastusjaosto.

Peruskatsastuksessa tulee katsastajan nähdä vene myös ylösnostettuna, jolloin voidaan suorittaa vedenalaisten osien tarkastus. Peruskatsastus tehdään viiden vuoden välein sekä silloin, kun hankitaan uusi vene tai vaihdetaan seuraa. Peruskatsastus on tehtävä myös silloin, jos venettä ei ole katsastettu edellisenä keväänä. Muina vuosina tehdään vuosikatsastus.

Veneet tulee katsastaa juhannukseen mennessä.

VAIN KATSASTETULLA VENEELLÄ ON OIKEUS KÄYTTÄÄ SEURAN PERÄLIPPUA!

Katsastajat eivät välttämättä päivystä satamassa, joten katsastus onnistuu parhaiten sopimalla katsastusaika katsastajan kanssa puhelimella.

Jos katsastatte veneenne muulla kuin oman seuran katsastajalla, on siitä ehdottomasti ilmoitettava katsastuspäällikölle, koska muutoin tietoa ei saada rekisteröityä.

Katsastushinnat

Peruskatsastus 25 €
Vuosikatsastus 20 €

Jos vene katsastetaan muualla tai muulloin kuin toimintakalenterissa ilmoitettuina katsastuspäivinä, voivat katsastajat veloittaa myös matkakulut.

Katsastajat

Jukka Laitinen050 3520453
Lauri Pulkkinen044 2508089
Antti Putkonen050 4989493
Juha Putkonen050 4959050
Pasi Suhonen050 3086098
Pekka Valtonen040 5231525

Kiinnostunut katsastamisesta?

Oletko kiinnostunut tomimaan veneiden katsastajana. Seura kouluttaa ajoittain uusia halukkaita katsastajia SPV:n järjestämillä katsastajakursseilla. Mikäli tehtävä kiinnostaa, ota yhteyttä Pekka Valtoseen.