40-vuotisjuhla, Kyyhkylä

40-vuotiasta Ristiinan Pursiseuraa juhlittiin Kyyhkylässä yli 80 hengen voimin.

Avaussanat lausui Kommodori Mika Muikku. Nostettiin malja RiPS:lle. Juhlapuheen piti kunniakommodori Juha Muikku. Virallisen tervehdyksesnä RiPS:lle toi Mikkelin Pursiseura, Kouvolan Kipparit ja Ekin Partio.

Juhlassa palkittiin ansioituneita jäseniä RiPS:n ansiomerkeillä. SPV:n hopeiset ansiomerkit jaettiin Heikki Piiparille, Pekka Valtoselle sekä Jukka ja Salme Häkkiselle. Rips Ansiomerkit jaettiin edellisten lisäksi seuraaville henkilöille: Timo Lepistö, Esa Rytkönen, Pirjo Piipari, Raimo Lind, Jorma Kostiainen, Heikki Saastamoinen, Jukka Laitinen, Raimo Reinamo, Pasi Suhonen, Riku Hietala, Markku Paukkunen, Timo Salminen, Ari Sakko, Pertti Sajaniemi, Suvi Sajaniemi ja Jarmo Martikainen.

Vuoden Ripsiläisenä palkittiin Matti Pitkänen.

Juhlassa jaettiin myös valokuvauskilpailun palkinnot ja seurattiin Suvi Sajniemen esittämä upea näytelmä, monologi, "Korkian veisu".

Juhlaillallisen nauttimisen jälkeen loppuilta sujui tanssin tahdissa. Musiikista vastasi Jendrek Prusak.